Studia II stopnia (2-letnie, magisterskie uzupełniające)
Profil praktyczny
Tytuł zawodowy uzyskiwany przez absolwenta: magister
Kierunek Ekonomia Biznesu utworzono z myślą o młodych ludziach, którzy chcą świadomie i aktywnie wpływać na swoje wykształcenie. Powstał z myślą kształceniu specjalistów, odpowiadających na aktualne i przyszłe wezwania rynku w zakresie efektywnego zarządzania podmiotami gospodarczymi. Członkostwo Polski w Unii Europejskiej, rozwój stosunków gospodarczych z wieloma krajami europejskimi, bliskość granicy niemieckiej oraz działalność w naszym kraju inwestorów zagranicznych, to tylko najważniejsze czynniki, które powodują, że obecnie absolwent szkoły wyższej musi nabyć wiedzę na temat funkcjonowania w pełni otwartej gospodarki i posiadać umiejętności skutecznego rozwiązywania w takich warunkach problemów ekonomicznych.
Absolwenci kierunku Ekonomia Biznesu stają się specjalistami w zakresie gospodarowania zasobami finansowymi, ludzkimi i materialnymi. Potrafią posługiwać się językami obcymi (angielskim i niemieckim) w korespondencji i rozmowach biznesowych. Są bardzo dobrze przygotowani do podejmowania racjonalnych decyzji ekonomicznych w oparciu o profesjonalną analizę danych i tworzonych przez siebie informacji na bazie najnowszych osiągnięć nauk ekonomicznych. Potrafią założyć i samodzielnie prowadzić firmę lub realizować dowolne zadania na stanowiskach ekonomicznych w firmach krajowych i zagranicznych. Swobodnie poruszają się w europejskiej przestrzeni społeczno-gospodarczej.
Uzyskanie tytułu magistra na kierunku Ekonomia Biznesu stworzy absolwentom możliwości zatrudnienia na stanowiskach specjalistycznych i analitycznych, jak również awansu na stanowiska kierownicze.
Możliwości zatrudnienia:
- w przedsiębiorstwach, korporacjach krajowych i międzynarodowych;
- w urzędach administracji państwowej,
- w jednostkach samorządu terytorialnego;
- w instytucjach rynku finansowego (bankach, zakładach ubezpieczeń, firmach leasingowych, funduszach inwestycyjnych itp.)
- w innych podmiotach, gdzie wymagane jest racjonalne gospodarowanie rzadkimi zasobami ekonomicznymi.
Studia na kierunku Ekonomia Biznesu będą realizowane w formie stacjonarnej i niestacjonarnej. Poprzez wybór i studiowanie przedmiotów interesujących studenta, z grupy przedmiotów do wyboru, umożliwiamy indywidualizację studiów.
Posiadamy wysoko wykwalifikowaną kadrę naukowo-dydaktyczną z dużym doświadczeniem biznesowym oraz znakomitą znajomością sektora publicznego.
Specjalności:
Kierunek Ekonomia Biznesu prowadzony jest z myślą o kształceniu specjalistów, odpowiadających na aktualne i przyszłe wezwania rynku w zakresie efektywnego zarządzania podmiotami gospodarczymi.
Oferta adresowana jest do absolwentów studiów I stopnia różnych kierunków.
Celem studiów jest praktyczne przygotowanie wysokiej wykwalifikowanej kadry z zakresu ekonomii, zarządzania i finansów, do rozwiązywania problemów związanych z szeroko rozumianą ekonomią biznesu, które współcześnie stanowią jedno z kluczowych wyzwań dla przedsiębiorstw prywatnych i instytucji publicznych oraz podmiotów gospodarki rynkowej. Nasi absolwenci dysponują wielopoziomową wiedzą i są gotowi do podjęcia pracy zawodowej na stanowiskach analitycznych, doradczych i kierowniczych.
Program studiów jest efektem konsultacji ze studentami, nauczycielami akademickimi oraz otoczeniem biznesowym i odzwierciedla preferencje lokalnych pracodawców. Wybór i studiowanie przedmiotów interesujących studenta (z grupy przedmiotów do wyboru) umożliwia indywidualną ścieżkę studiów.
Program specjalności Marketing manager obejmuje m.in. przedmioty:
- Design thinking
- Zarządzanie marką
- Negocjacje i mediacje w biznesie
- Profesjonalna obsługa klienta
- Gry biznesowe i symulacje
- Kreowanie wartości dla klienta
- Zarządzanie relacjami z interesariuszami
- Marketing na rynku B2B
- Zarządzanie projektami marketingowymi
- Zarządzanie i praca w zespołach wirtualnych
- Budowanie marki osobistej
Profil praktyczny gwarantuje, że kształcenie studentów jest ukierunkowane na rozwój wiedzy i kompetencji praktycznych, stanowiących fundament pracy specjalistów w obszarze ekonomii biznesu, zarówno w sektorze prywatnym, jak i publicznym. Studia łączą wiedzę teoretyczną z umiejętnościami praktycznymi, tak cenne na współczesnym rynku pracy.
Posiadamy wysoko wykwalifikowaną kadrę naukowo-dydaktyczną z dużym doświadczeniem biznesowym oraz znakomitą znajomością sektora publicznego.
Absolwenci kierunku Ekonomia Biznesu, którzy ukończą specjalność Marketing manager będą fachowcami w zakresie budowania i realizacji profesjonalnych strategii marketingowych, będą też kompetentni, aby zarządzać działem sprzedaży, działem obsługi klienta lub odpowiadać za kontakty z kluczowymi partnerami przedsiębiorstwa. Będą także wyposażeni w niezbędną wiedzę i umiejętności do prowadzenia własnej działalności gospodarczej.
Kierunek Ekonomia Biznesu prowadzony jest z myślą o kształceniu specjalistów, odpowiadających na aktualne i przyszłe wezwania rynku w zakresie efektywnego zarządzania podmiotami gospodarczymi.
Oferta adresowana jest do absolwentów studiów I stopnia różnych kierunków.
Celem studiów jest praktyczne przygotowanie wysokiej wykwalifikowanej kadry z zakresu ekonomii, zarządzania i finansów, do rozwiązywania problemów związanych z szeroko rozumianą ekonomią biznesu, które współcześnie stanowią jedno z kluczowych wyzwań dla przedsiębiorstw prywatnych i instytucji publicznych oraz podmiotów gospodarki rynkowej. Nasi absolwenci dysponują wielopoziomową wiedzą i są gotowi do podjęcia pracy zawodowej na stanowiskach analitycznych, doradczych i kierowniczych.
Program studiów jest efektem konsultacji ze studentami, nauczycielami akademickimi oraz otoczeniem biznesowym i odzwierciedla preferencje lokalnych pracodawców. Wybór i studiowanie przedmiotów interesujących studenta (z grupy przedmiotów do wyboru) umożliwia indywidualną ścieżkę studiów.
Program specjalności Technology manager obejmuje m.in. przedmioty:
- Technologie informacyjno-komunikacyjne
- Cyfrowe zachowania konsumentów
- Środowiska internetowe i social media
- Podstawy digital marketingu
- Omnichannel marketing
- Tworzenie i zarządzanie stroną internetową
- Blogi, vlogi i podcasty
- Zarządzanie wizerunkiem i marką w Internecie
- Merchandising w sklepie internetowym
- Technologie mobilne w e-biznesie
- Modele biznesowe w IT
Profil praktyczny gwarantuje, że kształcenie studentów jest ukierunkowane na rozwój wiedzy i kompetencji praktycznych, stanowiących fundament pracy specjalistów w obszarze ekonomii biznesu, zarówno w sektorze prywatnym, jak i publicznym. Studia łączą wiedzę teoretyczną z umiejętnościami praktycznymi, tak cenne na współczesnym rynku pracy.
Posiadamy wysoko wykwalifikowaną kadrę naukowo-dydaktyczną z dużym doświadczeniem biznesowym oraz znakomitą znajomością sektora publicznego.
Absolwenci kierunku Ekonomia Biznesu, którzy ukończą specjalność Technology manager będą przygotowani do pracy jako twórcy treści cyfrowych, odpowiedzialni za nowoczesny content w kanałach komunikacji online przedsiębiorstw i instytucji. Będą przygotowani do pełnienia ról menedżerskich w e-biznesie lub do zakładania własnych firm działających w środowisku e-commerce.